Чөлөөт цагт – 1

Шерлок Холмс, Др. Ватсон 2 аялалаар явжээ. Тэд оройн хоолоо идээд, шил вино уугаад унтахаар хэвтэцгээв. Шөнө дунд Холмс Ватсон найзыгаа ёворч сэрээгээд
– Ватсон, энэ тэнгэрийг хараад чамд юу харагдаж бна хэл дээ гэхэд Ватсон
– Би сая сая оддыг харж бна, Холмс гэв. Холмс хэсэг бодолхийлснээ
– Тэгээд чи үүнд ямар дүгнэлт өгмөөр бна? гэхэд Ватсон хэсэг бодоод
– Астрономын үүднээс бол энд сая сая нарны аймаг, тэрбум гаригууд бх боломжтой,
Астрологийн үүднээс бол Санчир Арслангийн ордод ирсэн байна
Хорологийн үүднээс бол барагцаалвал 3 цаг 15 минут орчим болж бна
Метеорологийн үүднээс бол маргааш сайхан өдөр болох нь
Теологийн үүднээс бол Бурхан бол хүчирхэг бид хажууд нь тун өчүүхэн ертөнцийн хэсэг гэдгийг харж байна, харин чи энүүгээр юу хэлэх гэсэн юм? гэж хариу асуулаа.
Холмс хэсэг чимээгүй болсоныхоо дараа
– Чи ёстой тэнэг юмаа, хэн нэгэн манай майхныг хулгайлцан бгаз дэ гэжээ

НАСА анх удаагаа нисгэгчдээ сансарт хөөргөжээ. Хөөрсөн даруйдаа тэд татах хүчгүй үед үзгэн балаар бичиж болдоггүйг олж нээв. Тэд дайны стратегийн хувьд Оросоос хоцрохгүй гэсэндээ маш яаравчлан олон эрдэмтдийг өдөр шөнөгүй ажиллуулж 12 тэрбум доллар зарцуулсаны үндсэн дээр 0 татах хүч, усан дотор болон дээшээ доошоо харуулахад асуудалгүй бичиж болдог үзгэн бал зохион бүтээлгэжээ.
Гэтэл Оросууд харандаа ашигласан байв.

Эмч өвчтөнгөө ирэхэд
– Би танд хэлэх муу, маш муу 2 мэдээтэй. Алийг нь эхэлж сонсмоор бна? гэхэд өвчтөн
– За муугаас нь эхлий да
Эмч: – Танд амьд явах ердөө л 24 цагийн хугацаа үлдсэн бна
Өвчтөн: – Аймшигтай юмаа, тгэд энэнээс муу мэдээ гэж бас байх аа??
Эмч: – Би танд хэлэх гд өчигдрөөс хойш холбоо барих гээд чадсангүй

Эхнэр нь нөхрийхөө хийсэн юмыг голж мань 2 жоохон муудалцжээ. Тгэд нөхөр нь өрөөндөө орж суугаад дандаа л миний хийсэн юмыг гоочлохын эрэгтэй хүн чадку л гэнэ, яаж энэнээс нэг илүү гары да гэж бодож бодож нэг санаа олжээ. Тгэд эхнэр дээрэ баярлан гүйж ирээд
– Чи тийм л лаг юм бол 2ула хэн нь хол шээхээ үзий гэжэ
Тгэд нөгөө 2 чинь гадаа хашаандаа гараад зэрэгцэж зогсоод шээхээр болж
Гэтэл эхнэр нь нэг хөлөө дээш нь өргөж шээнгээ нөхөр лүүгээ
– Булхайцахгүй шүү, гар оролцохыг тооцку гэжээ

– Наад богинохон үстэй жинсэн өмдтэй хүүхдээ хар даа, эр эм нь ч мэдэгдкүн?
– Энэ чинь эмэгтэй шдэ. Миний охин бку юу
– Өө ёстой уучлаарай, би таныг аав нь гэж мэдсэнгүй л дээ
– Гүэ би ээж нь бна

– Лууван шиг үнэртэй мөртлөө харагддаггүй юм юу вэ?
– Туулайны унгас

Залуу: Би чиний төлөө ертөнцийн төгсгөлд ч очиж чадна
Бүсгүй: Тэгүүл тэндээ байжий тэх үү
..
Залуу: Би чамд өөрийгөө бэлэглий
Бүсгүй: Уучлаарай би хямдхан бэлгэнд нэх дуртай биш ээ
..
Залуу: Би чамтай бүх юмаа хуваалцмаар байна
Бүсгүй: Тэгүүл 2улаа банкны данснаас чинь эхлэх үү?

Хүү: Ааваа тэнэг хүн гэж ямар хүнийг хэлдийн?
Аав: Тэнэг хүн гэж өөрийхөө хэлэх гэсэн санааг аягү урт сонин аргаар тайлбарлаад, тэрийг нь сонссон хүн ерөөсөө юу хэлэх гэснийг нь ойлгодоггү бку юу, ойлгожийну?
Хүү: Гүү

A: Hey, man! Please call me a taxi.
B: Yes, sir. You are a taxi.

Ээж: Сургууль дээрх эхний өдөр чинь чамд таалагдав уу?
Охин: Эхний өдөр өө?? маргааш тэгээд буцаж очхым болжынуу

Өвчтөн: Эмч ээ аягатай цай уусны дараа нүд маань аягү өвдөхийн
Эмч: Чи одо цайгаа уухаасаа өмнө халбагаа авжий л да

Манай нз надаа Смит гэдэг модон хөлтэй хүн таньдаг гэж хэлсийн
Би тэхээр нь нөгөө хөлийг нь хэн гэдийм бол гд асууцан

– Намайг толгойгоо доош нь харуулахаар цус толгойруу юүлэгддэг мөртлөө
хөл дээрээ зогсохлээр хөлрүү яагаад цус юүлэгддэггүм бол?
– Чиний хөл чинь хоосон бишийшд

Өвчтөн: Эмчээ Би Вампирт хазуулцым шиг бнаа
Эмч: Тэгүүл энэ аяга усыг уучих
Өвчтөн: Тэгээд уувал дээрдэх үү?
Эмч: Гүэ би зүгээр хүзүүгээр чинь ус гоожихну л харах гэсийн

– Би Калифорнид төрсөн
– Аль хэсэг нь?
– Миний бүх хэсэг

Сурагч: – Та миний хийгээгүй юмны төлөө намайг шийтгэхгүй биз дээ?
Багш: – Мэдээж, үгүй
Сурагч: – Ашгү дээ, би гэрийн даалгавраа хийгээгүй

Өсвөр насны охин утсаар хагас цаг ярьсны дараа
Аав нь: – Хөөх чи дандаа л 2 цаг гаруй ярьдаг санагдхын, өнөөдөр юу болсын?
Охин: – саяны хүн дугаар андуурчиж

Хүн чихэлдсэн автобусанд нэг залуу цагаан сарын ул боовоо авч явна.
Автобус Нэг огцом тоормослосны дараа нөгөө залуу сандран
– Таминээ боов хугарлаа гэж чангаар орилов.
Гэтэл нэг өвгөн тэндээс: – Хүү минь чи их л туршлагагүй бна да,
тэрийг чинь гуяаа дагуулаал унжуулчихдаг бку юу гэхэд
чимээгүй сонсжийсон нэг хүүхэн тэсгэлгүй
– Гэдсээ дагуулаад өгсгөсөн нь дээрийм бишүү дээ

Ресторанд нэгэн үйлчүүлэгч хуушуур захиалжээ. Гэтэл зөөгч захиалсан хуушуурыг нь алгаараа дарчихсан ирж яваа харагдав.
Үйлчлүүлэгч: – Чи чинь ямар заваан амьтан бэ? хуушууран дээрээс минь гараа аваачээ
Зөөгч: – Гүэ тэхээр чинь хуушуур чинь ахиал газар уначышдээ

Хариу үлдээх

