Чөлөөт цагт – 2

Замын цагдаа нэгэн машиныг зогсоов.
Жолоо барьж явсан залуу: – Уучлаарай ямар нэг асуудал гараа юу?
Замын цагдаа: – Үгүйэ асуудалгүй, өнөөдрийн хамгийн эхний зөрчил гаргаагүй жолоочид бид 100$-ын шагнал өгөхөөр шийдвэрлэсэн байсан юм л даа. Танд баяр хүргий, та энэ мөнгөөр юу хийе гэж бодож бна?
Залуу: – Өө ашгүй дээ, наадхаар чинь жолооны үнэмлэх худалдаж авъя байз
Замын цагдаа: – Юуу та чинь жолооны үнэмлэхгүй хэрэг үү??
Залуугийн цаанаас эхнэр нь цухуйж:
– Наадах чинь худлаа ярьж бгамаа, согтуу хүнийг аль солиорохыг тэр гэхэв
Замын цагдаа: – Юу гэнээ бас согтуу, алив та нар буугаад ир гэхэд
Арын суудлаас нэг өвгөн: – Та нарт би хулгайн машинаар хол явкуэ гэж хэд хэллээ гэтэл
Хажууд нь суусан эмгэн цочиж сэрээд – Яасан, хил давцан уу? гээд хоёр тийшээ сандран харав…

Галуу яагаад сарьсан хөлтэй бдаг вэ?
– Гал унтраах гээд
Заан яагаад хавтгай хөлтэй бдаг вэ?
– Шатжаага галуу унтраах гээд

Нью-Йоркын гудамжинд салхилж явсан яст мэлхийг дээрэмчин дунгуудын бүлэг дээрэмдчихжээ.
Мөрдөгч ирээд яст мэлхийгээс -За та юу болсныг нэг бүрчлэн яриарай гэсэнд яст мэлхий
– Мэдэхгүйэ энэ маш түргэн хугацаанд болж өнгөрсөн, би харж амжсангүй гэжээ

Эхнэр нөхөр 2 өөр өөрсдийн ганц бие найзуудаа танилцуулахаар шийдэж гэнэ. Нөхрийнх нь найз залуу,
– Тэр хүүхэн чинь үнэн царай муутай бол би яах юм бэ? Оройжин л харж суух болно ш дээ.
-Би чамд нэг арга зааж өгье. Сайхан бүсгүй байвал бүх юм окей. Харин чамд таалагдахгүй хүүхэн байвал чи хоолойгоо бариад муухай орилоод газар уначих. Астм хөдөллөө гээд зугтчихад л болно.
Орой нь залуу болзсон бүсгүйтэйгээ уулзтал үнэхээр царайлаг, бас их дур булаам бүсгүй байна гэнэ. Баярлаад л…
-Сайнуу? Би Батаагийн найз Болдоо байна, гэсэнд нөгөө хүүхэн нь хоолойгоо бариад муухай орилоод газар уначихжээ🙂

Гоц авъяастан шалгаруулж байна. Нэг өвгөн ирэв.
-Та ямар авъяастай вэ?
-Би бүх өнгөөр унгаж чадна. Түүнд үндсэн долоон нот өгөв. Өвгөн өнгө алдалгүй хийгээ гаргаж “дуулав”. Түүнд арай хүнд нот өгөв. Өвгөн мөн л алдалгүй “дуулав”. Түүнд дээд өнгөтэй нотнууд өгөв. Өвгөн:
-Би наадахыг чинь ч чадна.
-Тэгээд “тоглоод” үзүүлээч. Өвгөн:
-3-р октавын Соль дээр л чацга алдчихаж магадгүй гэж айж байна…

2 загас аквариумд байжээ. Нэг загас нь доро эргэж буру харсанаа
– Энийг яаж жолооддын болоо? чададгүэ

– Эрчүүд яагаад гайхалтай санааг орон дотроо олдог вэ?
– Учир нь тэд гоц хүнтэй холбогдсон байдаг.

Xоёр эр хуурамч найман мянгатын дэвсгэрт хийв. Нэг нь: .
-Би яваад задлуулчихаад ирье. Төдөлгүй ирэв.
-За яав задлуулав уу?
-2ш дөрвөн мянгатаар задлуулчихлаа.

Хуульч, санхүүч, ковбой 3 ариун цэврийн өрөөнд тааралджээ.
Эхлээд хуульч гарч ирээд гараа сайтар угааж, зөндөө цаасаар арчиж хатааснаа
– Би Харвард төгссөн, тэнд надад ариун цэвэр сайн сахихыг заасан гэлээ
Дараа нь Санхүүч гарч ирээд хурууныхаа үзүүрийг норгоод цаасны үзүүрээр арчсанаа
– Би Йелийг төгссөн, тэнд надад байгаль орчиндоо хайртай байхыг сургасан гэжээ
Сүүлд нь Ковбой шууд гарч явах замдаа нөгөө хоёрт
– Би Албертад суржийсан, тэнд надаа гаран дээрээ битгий шээжий гэж заасан

Жоохон хүү: – Өвлийн өвөө би дүүтэй болмоор бна
Өвлийн өвгөн: – Болноо, надруу ээжийгээ явуулчих

Шаргал үст хүүхэн дэлгүүрт:
-Энэ юу вэ?
-Халуун сав.
-Юу юм?
-Халуун юм хийвэл халуунаар нь байлгадаг, хүйтэн юм хийвэл хүйтнээр нь байлгадаг юм. Маргааш нь шаргал үст хүүхэн ажил дээрээ халуун савтай ирэв. -Наана чинь юу байгаа юм?
-Энд үү… энд их гоё юм байгаа…
-Юу байгаа юм?
-Хоёр аяга халуун кофе, нэг аяга хүйтэн ундаа байга

Таксинд суусан охин: – Хорооллын Номин гэхэд
Жолооч эргэн харж хэсэг тээнэгэлзсэнээ
– 5н шарын Бааска гээд гараа сарвайв.

Нэгэн гэдэс нь өвдсөн эр эмнэлэгт очиж үзүүлжээ.
ГЭтэл хүлээн авахын эмч түүнийг мэс заслын эмч рүү явуулав.
Мэс заслын эмч: – Алив чихийг чинь огтолчихъё!
гэхээр нь айсан өвчтөн гарч зугтах замдаа Дотрын эмч гэсэн хаягийг харлаа.
Одоо л нэг зөв газраа ирлээ гэж тайвширсан өвчтөн:
– Миний гэдэс өвдөөд, тэгсэн мэс заслын эмч чихийг минь огтолно гэнээ гэж гомдоллов.
Дотрын эмч: – Аа муусайн мэс заслынхан дандаа л огтолж зүсэх юм ярьжийдын
энэ эмийг уучих, чих чинь өөрөө амархаан тасраад уначина гэлээ

Хүүхэн өглөө шартсан хүндхэн сэрлээ:
– Өчигдөр нэг залуу байсан л санагдана. Юу ч санадаггүй яанаа. Тэгээд хөнжлөө сөхөж хараад: ядахдаа сарын юм ирчихсэн байна шүү дээ…
Залуу өглөө шартсан хүндхэн сэрлээ:
– Өчигдөр нэг хүүхэн байсан л санагдана. Юу ч санадаггүй яанаа. Тэгээд хөнжлөө сөхөж хараад: – Би түүнийг хүчиндчихсэн байна шүү дээ. Гараа хараад: – Тэгээд алчихсан юм биш үү Толинд дөхөж очоод: – Үгүй. Идчихсэн байна…

Хариу үлдээх

