Boy & Girl

boy n girl

залуу: би чамайг уух юмаар дайлж болохсон болов уу?
охин: зүгээр зүгээр. надад мөнгийг нь л өгчих.

залуу: би гэрэл зурагчин л даа. чинийх шиг л царай хайгаад явж байсан юм.
охин: тэгвэл би гоо сайхны мэс засалч л даа. яг чинийх шиг царай хайгаад байсан ашгүй хүрээд ирлээ.

залуу: өмнө нь бид болзож байлуу? эсвэл 2 ч удаа болзлуу?
охин: 1 л удаа уулзсан байх. би хэзээ ч 1 алдаагаа давтдаггүй.

залуу: чи яагаад ийм хөөрхөн төрсөн юм бэ?
охин: чамд оногдох байсан хувь надад ирчихсэн юм байлгүй дээ.

залуу: бямба гаригт надтай болзоонд яваач?
охин: уучлаарай. энэ 7 хоногийн эцсээр миний толгой өвдөнө.

залуу: чиний царай нэлээн хэдэн банди нарын толгойг эргүүлэх байх даа.
охин: харин чиний царай нэлээд хэдэн хүний гэдсийг мушгируулах байх даа.

залуу: би чамайг аз жаргалтай болгож чадна гэж бодож байна.
охин: яасан чи явах гэж байгаа юм уу?

залуу: хэрэв би чамайг надтай гэрлээч гэвэл чи юу гэх байсан бэ?
охин: юу ч хэлэхгүй байсан. учир нь хөхөрч байхдаа ярьж чаддаггүй л дээ.

залуу: би чиний нэрийг мэдэж болохсон болов уу?
охин: яасан чи өөрөө нэргүй юм уу?

залуу: хоёулаа кино үзэх үү?
охин: би аль эрт үзчихсэн.

залуу: ийм хөөрхөн охин надтай тааралдахгүй хаагуур явж байсан байна аа?
охин: өөрөөс чинь л нуугдаж явахгүй юу. харин өнөөдөр баригдчихлаа, н*вш гэж.

залуу: би чамайг урьд нь хаа нэгтээ харж байгаагүй билүү?
охин: тэгсэн байх. тийм учраас би тэрүүгээр чинь явахаа больсон.

залуу: энэ суудал эзэнгүй юу?
охин: тийм, эзэнгүй. чи наанаа суувал миний суудал ч эзэнгүй болно.

залуу: өөрөө ямар ажил хийдэг вэ?
охин: эмэгтэй болж зүсээ хувиргадаг.

залуу: хэрэв би чамайг нүцгэн харвал баярлаж үхэх байхаа.
охин: хэрэв би өөрийг чинь нүцгэн харвал инээсээр байгаад үхэх байхаа.

Эмэгтэйчүүд, охидын хэлийг тайлж унших нь

Болохгүй = болно
Болно = болохгүй
Магадгүй = болохгүй
Чи минь харилцаан дээрээ суралцах хэрэгтэй = миний саналыг чи заавал зөвшөөрөх ёстой
Уучлаарай = чи уучлах л болно доо
Чи надаа хэр их хайртайн? = ингээд чи надад уураа гаргаж чадахгүй боллоо
Бидэнд ※※ хэрэгтэй байна = Надад ※※–ийг авч өг!
Үүнийг чи минь шийдэж дээ = би аль хэдийнэ шийдчихсэн, намайг дага!
Дураараа л бол, надад хамаагүй = чи тэгээд үзээрэй!
Бид ярилцах хэрэгтэй байна = миний үглэхийг сонс!
За, за, чи өөрийнхөө юмыг үргэлжлүүлж хий = хийгээд үзээрэй! ! !
Чи үнэхээр эр хүн шиг юмаа = хурдан явж сахлаа хус, усанд ор
Гэрлээ унтраасан нь арай илүү романтик бишүү = би жаахан царай муутай
Энэ гал тогооны өрөө их хэцүү юм = би шинэ байр авмаар байна
Шинэ хөшиг авах хэрэгтэй болж дээ = шинэ хөшиг, шинэ хивс, ханын обой, гэрийн тавилга бла бла …
Чи надад хайртай юу = сэтгэл санааны бэлтгэлтэй байгаарай, би нэг том юм авах хэрэгтэй байна
Одоо ганц хоёрхон минут болоод боллоо = чи ер нь явж нэг цаг TV үзсэн чинь дээр байхдаа

Эрэгтэйчүүд, хөвгүүдийн хэл

Би өлсөж байна = Би өлсөж байна
Би залхаж байна = Би залхаж байна
Би ядарч байна = Би ядарч байна
Өнөөдөр хамт явж кино үзэх үү = дараа нь бид тэгж болно биз дээ
Өнөөдөр хамт явж хоолонд орох уу = дараа нь бид тэгж болно биз дээ
Өнөөдөр хамт явж дискодох уу = дараа нь бид тэгж болно биз дээ
Чиний утасны дугаарыг чинь мэдэж болох уу = тун удахгүй бид тэгж болно биз дээ
Чиний энэ хувцаслалт их дажгүй харагдаж байна = нэвт гэрэлтээд гоё байна
Чи жаахан ядарсан юм шиг байна, би массаж хийж өгье = нэг сайн гэгч нь илж авъя
Би чамд хайртай = одоо бид тэгж болно биз дээ
Би ч гэсэн чамд хайртай = одоо бид тэгж болно биз дээ
Хамт жаахан сууж ярилцъя = эхлээд толгойг чинь эргүүлж байгаад дараа нь харин чамтай тэгнэ

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

One response to “Boy & Girl

Хариу үлдээх

