Чөлөөт цагт – 5

Нэг програмист ажилдаа явах
замдаа нэг мэлхийтэй таарсан нөгөөдөх нь:
– Намайг үнсээч. Би гүнж болно шүү гэж.
Програмист үүнд хариулсангүй мэлхийг аваад л хармаалчихаж.
Үдийн завсарлагаар мэлхий ахиад л:
– Намайг үнс л дээ, үнсчих л дээ, би гүнж болно шүү гээд байж.
Харин програмист бас л яасанчгүй.
Орой нь ажил тарсаны дараа нөгөө залуу найзуудтайгаа бааранд уулзаад тэр тухайгаа ярьтал найзууд нь түүнээс яагаад мэлхийг үнсэхгүй байгааг асуув. Гэтэл програмист:
– Надад найз охинд гаргах ямарч зав байхгүй. Харин ярьдаг мэлхийтэй байвал саак шд гэжээ.

Нэг чукча далайн хав агнажээ.Толгойноос тэврээд чирчихсэн:
– “Эрэлхэг чукча далайн хав агнажээ
Төрөлхи хот минь ойртсоор
Төрсөн гэртээ очоод чанаж иднэ” гээд л дуулаад хусаж явтал Орос тааралдаад.
– “Чи толгойноос нь тэвэрч явснаас сүүлнээс нь чирвэл амар” гэсэнд чукча чирч үзсэнээ
– “Баярлалаа” гээд л яваад өгч. Дуулж байгааг нь сонссон чинь
– “Эрэлхэг чукча далайн хав агнажээ
Төрөлхи хот минь холдсоор
Төрсөн гэр минь жижгэрсээр”.

Нэг өрөндөө баригдчихсан залуу санамсаргүй байж байгаад гэрийнх нь утас дуугарсан авчихжээ.
Утасны цаанаас өрөө нэхсэн хүн өөрийг нь асууж байна. Тэгтэл мани хүн:
-Уучлаарай таны залгасан дугаар ашиглалтанд байхгүй тул та нэг тэг есөөс лавлана уу
-Хэд гэнэ ээ?
-Нэг тэг ес

Нэгэн байцаагч жолооны шалгалт авч байв
-За суу хөдөл
Сандарсан оюутан биеэ хөдөлгөв
-Үгүй наад машинаа хөдөлгө дөө
Оюутан бууж машинаа налаад ганхуулж гарав. Ууралсан байцаагч
-Наад машинаа жолоодоод хөдлөгөөч гэхэд
Оюутан машинд суун хөдөлгөхдөө сандран консоо огцом авахад цагдаа уурсан
-Нэг бол нүүрэнд шил наачих гээд нөгөө бол шилэн хүзүүрүү сандал шаачих гээд буу гэжээ

-Чи хүүхэнд дуртай юу, винонд дуртай юу?
-Үйлдвэрлэгдсэн оноос нь л болно доо.

Нэг хүүхэн залуу хоёр яриж байна гэнэ:
-Чи надад хайртай юу?
-Би чамдаа хайртай
-Би ч гэсэн өөртөө хайртай..

Xэрээ болжмор 2 хэрэлдэж гэнэ. Тэгсэн чинь хэрээ нь би хөөнд хутгалдсан “ХУН” байна гэжээ. Тэгсэн болжмор нь тэгвэл би өсөлт нь зогссон “БҮРГЭД” байна гэж ээ

Чоно нэгэн өдөр их л ганцаардангуй уйлж байна гэнэ ээ.
Тэгтэл туулай тааралдан учрыг асуувал
Чоно: намайг бүхий л амьтад таних юм. Гэтэл би нэг ч амьтан таньдаггүй…,
гэжээ.

Багш шалгалтан дээр:
-Би чамайг, миний лекцэн дээр суухыг чинь ерeeсee хараагvй юм байна! Оюутан:
-Би тэр багананы ард суудаг байсан юм аа.
-Та нар чинь тийм олуулаа яаж ганц баганы ард багтдаг байна аа?

Эмч:
-Сувилагч аа, 8 дугаар палатны хvнээс цус авсан уу?
-Авсаан, бvгдийг нь авсан. 4 литр 350 гр цус л гарч байна лээ…

Оросууд японоос ярьдаг кило оруулж иржээ.
Анх удаагаа туршихаар нэгэн орос авгайг зогсоов. Гэтэл кило
– Ганц л хүн зогсоно шүү, ганц л хүн зогсоно шүү гэжээ

Хонгорхон бvсгvй минь! Ганц бие залууд бvv дурла. Бусадтай нь гэрлээгvй хvн, аягvй бол чамтай ч бас гэрлэхгvй. Салсан залууг бvv хайрла. Нэг эхнэрээс салсан юм чинь, дараа нь аягvй бол чамаас бас сална. Бэлэвсэн эрээс зугт. Нэгийг нєгєє ертєнц рvv vдсэн хvн, чамайг ч бас vднэ шvv. Харин эхнэртэй хvнд л дурла. Эхнэрээ хайрлаж чадсан хvн, таныг ч бас хайрлана.

Нөхөр: -Чи нээрээ арай ч дээ…
• Эхнэр: -Яасан бэ хайраа?
• Нөхөр: -Даанч дээ чи намайг…
• Эхнэр: -Юу болсон бэ, би яасан юм бэ?
• Нөхөр: -Би чамайг арай ч ийм гэж бодоогүй…
• Эхнэр: -Яг юу болсныг хэл л дээ…
• Нөхөр: -Би чиний дугаарыг “Хайраа” гэж утсан дээрээ хадгалсан байдаг. Гэтэл чи намайг…
• Эхнэр: -Юу гэж хадгалсан гэж?
• Нөхөр: -“Муу нус баньд” гэж хадгалсан байна лээ. (My husband)

Нийтийн жорлонд нэг залуу суугаал дүлж байтал хаа нэгтээгээс
– Сайн уу? гэж гэнэ. Залуу гайхаал хариуд нь
– Сайн
– Юу байна? Залуу бас л гайхаал
– Юмгүй дээ
– Юу хийж байна?
– Юу ч хийгээгүй. Жорлонд л сууж байна. гэсэн чинь
– Заа заа баяртай. Дараа залгая. Энд нэг баагий хүнээр тоглоом хийгээд байна. гэж гэнээ

Залуу эр, гэртээ нэг хүүхэн авчрав. Залуу, хүүхнийг оролдож эхлэв. Хүүхэн:
-Хоёулаа зүгээр л сайхан найзууд болъё л доо.
Залуу:
-Тэгвэл хоёулаа гараад хоёр хүүхэн олоод ирье.

Ааваа та амьтны xүрээлэн үзнэ гэж амласан шүү дээ
Аав нь амласандаа xүрдэг шүү дээ,өчигдөр үзээд ирсэн

Аав нь сониноос “Бекхэм 20 сая долларын гэрээ хийсэн” тухай уншаад хичээлээ хийж буй хvv дээрээ ирэн хэлэв:
-Наад тоогоо боль, боль. Гарч бeмбeг тогло!!!

WHY AMERICAN NAMES ARE LIKE
JACKSON, WILSON, MARKSON, ROBINSON, KENSON, ANDERSON, DAVIDSON, JEMSON, JOHNSON…….
SO THAT THEIR MOM CAN REMEMBER
WHO IS WHOSE SON🙂

Халуун сав
Шаргал үст хүүхэн дэлгүүрт:
-Энэ юу вэ?
-Халуун сав.
-Юу юм?
-Халуун юм хийвэл халуунаар нь байлгадаг, хүйтэн юм хийвэл хүйтнээр нь байлгадаг юм. Маргааш нь шаргал үст хүүхэн ажил дээрээ халуун савтай ирэв. -Наана чинь юу байгаа юм?
-Энд үү… энд их гоё юм байгаа…
-Юу байгаа юм?
-Хоёр аяга халуун кофе, нэг аяга хүйтэн ундаа байга

Хариу үлдээх

