Чөлөөт цагт – 6

Нэг сурвалжлагч хєдєєний євгєнєєс ярилцлага авчээ. Таны амьдралд хамгийн аз жаргалтай vйл явдал юу байсан бэ гэхэд:
Манай суманд 1 сурвалжлагч тєєрєєд. Бид сумаараа хайж олоод. Тэгээд цувраад… гэхэд
Сурвалжлагч: Та ямар балай юм ярьдаг юм бэ єєр юу байна гэхэд
Євгєн: Манай суманд 1 ямаа тєєрєєд. Бид сумаараа хайж олоод. тэгээд цувраад… гэхэд
Сурвалжлагч: За тэгвэл хамгийн муу муухай юу тохиолдож байсан бэ гэхэд
Євгєн: Би 1 удаа тєєрєєд…

4 дvгээр ангийн хvvхдvvдээс сэтгэл зvйчид сорил авч байна. Нэг охиноос 1 дvгээр ангийн хvvхэд ч хариулж чадах хялбархан асуулт асуув:
– Нар аль зvгээс манддаг вэ? Охин бодолхийлэв.
– Чи арай мэдэхгvй байгаа юм биш биз. Сайн, тайван бод.
– Би заавал зєв хариултыг єгєх ёстой юу?
– Чадаж л байвал тэгэлгvй яахав дээ, охин минь. Охин:
– За за. Тэгвэл, нар манддаг ч vгvй, шингэдэг ч vгvй. Харин дэлхий эргэдэг юм аа, ах аа.

Тооны хичээл. Багш нь самбарт 3:3 гэж бичив.
– За энэ юу гэсэн vг вэ?
– Гурав гурваар тэнцлээ гэсэн vг.

Нэг залуу шинэхэн танилцсан бvсгvйн гэрт ирэв. Бvсгvй єрєєгєє зааж єгчихєєд, єєрєє угаалгын єрєє рvv орчихов. Залуу єрєєнд нь ороод арай гэж гэрлийг нь асаатал орон дээр нь аймаар том нохой хэвтэж байна гэнэ! Vнхэлцгээ хагартал айсан залуу сэмээрхэн гарч коридорт зогсов. Нилээд зогстол шээс нь хvрээд сvvлдээ тэсэхээ болив гэнэ. Тэгэхээр нь єрєєнд нь ороод хивсэн дээр нь шээчихэж. Асуухаар нь нохой чинь шээчихсэн гэж хэлье гэж бодож. Бvсгvйг гараад ирэхэд шинэ танилцсан найз нь коридорт зогсож байна гэнэ.
-Чи єрєєнд орохгvй яасан юм?
-Тэнд аймаар том нохой…
-Єє, тэр чинь чихмэл ш дээ.

Дээд сургуулийн лекц. Багш нь лекц дуусахын vед оюутнуудаасаа асууж байна гэнэ. -Ингэхэд хvсч байгаа мєртлєє чадахгvй байгаа хvнийг хэн гэдгийг та нар хэлээд єгєєч. Оюутнууд бvгд нэг дуугаар: -Бэлгийн сулралтай эр. Багш: -Тэгвэл чаддаг мєртлєє хvсэхгvй байгаа хvнийг хэн гэx вэ? Тэр цаанаас ганц эмэгтэй оюутны гомдсон дуу: -Єєдгvй н**ш гэнэ…

Гадаа тоглож байгаа хvv ээж дээрээ гvйж ирэв.
-Ээж ээ, ээж ээ, хоёр эрэгтэй хvvхдээс хvvхэд гарахгvй, тийм ээ?
-Тийм ээ… Хvv найзууд руугаа гvйн одов…
“-Vгvй гэж байна аа, хэдvvлээ vргэлжлvvлье…”

Хоёр сахилгагvй залуу, гудамжинд нэг охин дээр ирэв:
-Чи гоо сайхны салонд очсон байх тийм vv?
-Очсон юу гэж, хэмээн аальгvйтэв.
-Хаалттай байсан байх, тийм vv???

Нєхєр: -Чи нээрээ арай ч дээ…
Эхнэр: -Яасан бэ хайраа?
Нєхєр: -Даанч дээ чи намайг…
Эхнэр: -Юу болсон бэ, би яасан юм бэ?
Нєхєр: -Би чамайг арай ч ийм гэж бодоогvй…
Эхнэр: -Яг юу болсныг хэл л дээ…
Нєхєр: -Би чиний дугаарыг “Хайраа” гэж утсан дээрээ хадгалсан байдаг. Гэтэл чи намайг…
Эхнэр: -Юу гэж хадгалсан гэж?
Нєхєр: -“Муу нус баньд” гэж хадгалсан байна лээ. (My husband)

-Чи хоол идэхийнхээ ємнє залибардаг уу?
-Vгvй ээ. Миний ээж хоол сайн хийдэг.

Хоёр эр бааранд ууж сууна гэнэ.
-Хөгшин чинь ёстой баларч байнаа.
-Яаасан бэ?
-Хэдэн жилийн өмнө би том болсон охинтой залуухан бэлэвсэн эмэгтэйтэй танилцаж ханилсан юм. Тэгтэл саяхан аав маань миний дагавар охинтой суучихдаг байгаа. Ингээд Дагавар охин маань миний хойд эх болж, Харин аав маань миний дагавар хүү болж, миний эхнэр өөрийнхөө хадам аавын хадам ээж болчихдог байгаа. Ингээд ч болоогүй гэж бод. Төд удалгүй дагавар охин маань хүү төрүүллээ. Тэгсэн тэр хүү миний аавын хүү болохоор надтай цус нэгтэй дүү минь болж таарна биздээ. Гэхдээ нөгөө талаас охиных нь хүү болохоор эхнэрийн маань ач болчихдог. Ингэснээр би өөрийн цус нэгтэй дүүгийнхээ өвөө нь болж хувирч байгаа биз дээ. Энэ бүх ээдрээг арай хийж ойлгодог болж байтал эхнэр маань хүү төрүүллээ. Одоо бол миний хүүгийн эгч, бас миний хойд эх дүүгийнхээ эмээ нь болсон. Ингэснээр аав маань хүүгийн минь эгчтэй суусан хүргэн ах нь болчихлоо. Улмаар би өөрийнхөө хойд эхийн дагавар хүү болж, эхнэр маань өөрийнхөө хүүгийн нагац эгч болоод, миний хүү аавын маань бүл дүү, харин би өөрөө өөрийнхөө өвөө нь болсон гээд л бодчих…галзуурахнээ…

Нөхөр: -Би 3 дахь цамцаа угааж байна…
Эхнэр: -Юу ийм хурдан уу?
-Үгүй ээ, 3 дахь цамцнаасаа эхэлсэн юм.

-Манай хєрш ногооныхоо талбайн гадна ямар аймаар мануухай зоосон гэж бодно?
-Тийм аймаар юм уу?
-Ярих ч юм биш. Хэрээнvvд айсандаа жилийн турш хулгайлсан ногоогоо эргvvлж авчраад єгчихсєн гээд бодчих…

– Эрхэм худалдан авагч таныг манай дэлгvvрт шинээр ирсэн хамгийн сvvлийн vеийн номнуудаас сонирхуулъя:
«Рекламгvй амьдрал. Бодит байдал уу мєрєєдєл vv?»
«Хоёр хvртэл тоолж сурцгаая». 3-р боть.
«МАХН ба Ардчилсан нам». Монгол ардын шилдэг хараалын vгсийн цувралын 2-р боть.
«Пи пи ля ля». Оюун ухааны хомсдолтой хvмvvст зориулсан онигооны цуглуулга.
«Марс ардын vлгэр»
«Гэрийн нєхцєлд зvрхний мэс засал хийх тухай». Сонирхогчдод зориулсан цувралын 13-р нь.
«Дэлгэгдээгvй шvхэртэйгээр 30 хоногийн турш доошилсон хvний бодит тvvх».

Хэсэг эрчүүд ойгоос мөөг түүгээд мөөгөөрөө хоол хийжээ. Бүгд идэх гээд суутал гэнэт хамгийн ахмад нь хаширлан:
– Хортой, хоргүй мєєг ялгадаг хүн байна уу. Энэ мөөг хортой байвал яана аа?
Мөөг мэддэг хүн байсангүй. Харин хажуугаар нь нэг золбин нохой хоол горьдон сууна.
– Энэ нохойд өгөөд үзье гээд нохойд хоолноосоо өгтөл нохой гүйгээд явчихав. Хамгийн залуугаа:
– Араас дага, үхэх нь үү яах нь вэ, үзээд ир гээд явуулав… 2 цаг, 3 цаг өнгөрлөө, байдаггүй. Тэсвэр алдаад бүгд хоолоо идээд дуустал нөгөө эр ирэв.
– За нөгөө нохой яав?
– Өө үхчихлээ!
Бүгд сандралдан хуруу гараа амандаа хийн бөөлжихөөр сандарч эхэллээ. Мань залуу гайхсан байртай жаал харснаа суугаад нөгөө хоолноос идэж эхэлтэл нэг нь:
– Чи чинь үхэх гээ юу ?
– Би яагаад үхнэ гэж ?
– Чи өөрөө тэр нохойг үхчихлээ гээ биз дээ?
– Тэгээд, тэр чинь машинд дайруулаад үхчихсэн юм чинь!

Цагаан сар дөхөж авгай нөхөр 2 энэ жил ямар суудалд суусан болохоо лам руу явж мэдэж ирчихээд гэртээ сууж байна гэнэ. Тэгтэл авгай нь:
– Миний хөгшөөн мод оруулаадах, сайхан цай чаная гэтэл нөхөр нь:
– Болийдоо чи минь энэ жил би модонд суусан. Мод түлээнд чинь хүрч чадахгүй өөрөө хий гэж хэлтэл авгай нь
– За тэгвэл би энэ жил төмрөнд суусан тогоо шанаганд чинь хүрч чадахгүй шүү гэж гэнэ.

Эхнэр нөхрөөсөө асууж байна.
– Хайрт минь хэл дээ. Хэрвээ би чиний хамгийн дотно найзтай чинь унтвал чи яах вэ?
– Чи хаашаа юм бэ? Лесби юм уу?

Хүү нь цэргээс халагдаж ирээд аавдаа:
– Ааваа би гэрлэмээр байна, энэ манай байрны Туяа гэж охинтой гэрлэмээр байна.
– Миний хүү, ер нь эр хүний хувьд ярихад тэр чинь чиний эгч л дээ.
– Тэгвэл Ариунааг авж сууна аа, сайн ч хүүхэн…
– Тэр ч гэсэн чиний эгч болж таарч байгаа юм…
– Аа тэгвэл Алтаа ?
– Үгүй
– Оюунаа
– Үгүй ээ.
Гэнэт энэ яриаг нууцаар сонсож байсан ээж нь:
– Миний хүү дуртайгаа аваад суу, наад хүн чинь чиний эцэг биш!

Эмээ, ач охиндоо:
– Чи улаан малгайтыг мэдэх үү. Улаан малгайтыг муу хүүхэд болохоор нь чоно идсэн шүү дээ…
– Мэднээ мэднэ Эмээг нь ч бас идсэн ш дээ

Хариу үлдээх

